منتديات النجوم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

alz3em
alz3em
المدير العام
المدير العام
الزعيم محمد
الدوله : مصر..ام الدنيا
الابراج : الجدي
العمل/الترفيه : المدير العام
Our world is all-new
الاداره
. : اذكر الله

بطاقة الشخصية
ALNGOM:
عزوز الميكانيكى اشهر من نار على علم Left_bar_bleue100/100عزوز الميكانيكى اشهر من نار على علم Empty_bar_bleue  (100/100)
http://alngom2010.yoo7.com

عزوز الميكانيكى اشهر من نار على علم Empty عزوز الميكانيكى اشهر من نار على علم

السبت أبريل 17, 2010 1:39 am

مرة واحد اسمة عزوز راح اشتغل عند ميكانيكى صبى صغير .فى يوم قال عزوز لصاحب الورشة انا اعرف رئيس الحى صاحب الورشة مصدقوش ولكن بعد يومين فعلا مر من قدام الورشة رئيس الحى وسلم على عزوز سلام حار صاحب الورشة اعجب بعزوز وشغلة اسطى فى الورشة وبعد يومين عزوز قال لصاحب الورشة انا اعرف الوزير قال لة لا ديا صعبة جدا وفعلا بعد يومين مر الوزير من قدام الورشة وسلم على عزوز ...صاحب الورشة اتجنن وقال لعزوز يابنى انا هجوزك بنتى وتمسك الورشة مكانى... وبعد يومين قال عزوز لصاحب الورشة انا اعرف كلينتون ولكن صاحب الورشة المرة ديا قال لعزوز بلاش تهتش على ديا واسعة قوى ..عزوز قاله تعال نسافر وانا هعرفك وفعلا سافروا امريكا ووقفوا امام البيت الابيض وعزوز قال لصاحب الورشة بص على الشباك الابيض الى فوق ده ..هطلع كمان شوية انا وكلينتون ونقول لك هاى وفعلا عزوز طلع هو و كلينتون بعد خمس دقائق الراجل صاحب الورشة اغمى علية وراح المستشفى . ولما فاق عزوز بيسألة انت اغمى عليك علشان شفتنى انا وكلينتون .صاحب الورشة قال لا يابنى انا اغمى علية علشان انت والريس وافقين فى الشباك عدا من قدامى اثنين امريكان بيسألونى من الى واقف جنب عزوز ده

تحياتي لكل النجوم
المنسي
المنسي
المشرف المميز
الدوله : مصر..ام الدنيا
الابراج : الثور
العمل/الترفيه : مستر الكترك
المزاج المزاج : عالي اوي
كبار الشخصيات
. : اذكر الله

عزوز الميكانيكى اشهر من نار على علم Empty رد: عزوز الميكانيكى اشهر من نار على علم

الأربعاء أبريل 21, 2010 3:23 am
دة اشةر من الجبنة النستون